Ahad, 10 Ogos 2014

AHLI BARU


ALHAMDULILLAH

Hujung minggu adalah hari bersama chenta hati saya. aktiviti hari ni dating dengan hubby keluar makan dan cari barang dapur je pun. Memandangkan kami masih berdua kebanyakan aktiviti pasti bersama dan harap ia akan terus begini. In Sya Allah. Amin

Minggu ni dapat cuti masak, jadi makan tengah hari di Gobang FoodCourt, layan tekak yang teringin sangat nak makan patin tempoyak ni. Restoran ni memang highly recommended sebab memang terbaik. So sape yang teringin nak makan bleh la datang ke sini cuba.

Lepas makan, shopping barang dapur pula di TF Mall Temerloh. Beli barang serba sikit untuk masak makan malam nanti. Pameran buku masih berlangsung lagi, singgah sebentar cuci mata kata orang. Tapi apa kan daya, banyak yang berkenan di hati dan akhirnya 3 buku ini menjadi pilihan.

Terima kasih kepada adik cilik yang baik hati yang beri akak guna kad ahlinya untuk dapat lebih potongan. Dia suka rela beri saya guna, terharu.

Entah kenapa saya makin suka membeli buku, mungkin harga buku makin murah kot membuatkan kita rasa mampu untuk memilikinya. Impian saya semoga satu hari nanti saya akan mempunyai perpustakaan mini sendiri di rumah.Aminn.

Saya sedang habiskan membaca buku Jadilah Wanita yang paling Bahagia. Saya suka bahasa puitis yang digunakan dalam memberi pengajaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan