Isnin, 11 Ogos 2014

REMPAH KARI IKAN DAN AYAM/DAGING



 Rempah kari ikan dan rempah kari ikan/daging dari Citra Klasik. Rempah kari ini pun boleh tempah dengan saya juga. Mesti tertanya-tanya, best ke rempah ni? sedap ke?

Harganya mungkin agak mahal jika dibandingkan dengan jenama yang biasa kita beli. Tapi keistimewaan rempah kari ini dia datang dengan  rempah ratus yang lain, cili kering(untuk kari ikan),  dan ada daun kari lagi. Bagi yang tinggal di taman-taman dan sukar mendapatkan daun kari serbuk kari ni memang sesuai. 

Bagi wanita yang baru berumah tangga, atau pun yang baru nak belajar memasak boleh la mencuba rempah ini. Setiap bungkusan mempunyai resepi/ cara masak yang memudahkan pelanggan utuk untuk memasak kelak. Saya pun ada pengalaman sendiri pasal rempah kari ni tau.

Sebenarnya saya bukan orang yang pandai masak kari. Selalu juga mencuba, tetapi hasilnya salalu mengecewakan. Satu hari saya tergerak hati untuk mencuba  rempah kari dari Citra Klasik ni.

Pertama kali melihat suami saya makan kari yang dimasak dengan muka yang senyum dan bertambah nasi. Sebab selalunya rempah yang biasa tu agak pahit atau tak sedap bila orang yang tidak mahir memasak.

Tetapi Alhamdulillah rempah kari ni sedap sangat walaupun tanpa santan. Dan akak di pejabat saya pun "repeat" order berkali-kali rempah kari ni. Sedap sangat katanya, anak-anaknya pun suka.

Harga  sebungkus rempah kari ni hanya la RM8.00 sahaja. Produk keluaran bumiputra dan halal.
jika nak order boleh hubungi saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan